stayfocused.webblogg.se

Grill & Träning

Årets sista träningsdag

Kategori: Träning

Då har man avslutat sitt sista pass för året och det blev stor fokus på marklyft i idag. Inlägget tidigare idag berättade jag om den pulsklocka som jag hade fått av min fru förra julen, när jag nu har synkat den och fått ut all träningsdata.
 
Blev årets summering följande:
Träningspass: 123 ggr
Träningstid: 125 timmar
Förbränt kalorier: 81768
 
Tränar 3 ggr i veckan och max 1 timme per träningstillfälle.
Detta för att inte tappa i intensitet samt för att inte muskelmassan ska brytas ner för mycket och under för lång tid.
 
För mer info angånde denna produkt:
 
Nu siktar jag på 2015, med mer fokus på kost, sömn och framför allt en bättre och utvecklande träning.
Med detta vill jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år och bjuda på lite bilder från gymmet.