stayfocused.webblogg.se

Grill & Träning

Söndag 28 Juni

Kategori: Träning

Hej Bloggen.
Tränade knäböj i fredags och har sjuk träningsvärk , körde som vanligt ett hårt pass men denna gång sänkte jag vikterna och körde på rejält. Det bev ett pass med djupa knäböj på 15 x 10 med 45 sek vila mellan seten.
 
 
Igår fick jag hem proteinpulver och bcaa som jag beställt från proteinbolaget beställde detta i torsdags och fick sms att det gick att hämta redan på fredagen, snacka om snabb leverans. Det jag beställde var följande: http://www.proteinbolaget.se/sv/artiklar/self-omninutrition-3-phase-protein-1kg.html
 
Köpte smaken jordgubb brukar vara helt ok, förra som jag köpte var med choklad / banan och nä tyvärr den är inte god. Smakar väldigt mycket kemikalier och var inte alls god.  När det gäller BCAA finns dettotalt 20 aminosyror och av dem är det dessa tre som har störst inverkan på stimulansen av muskelproteinsyntesen. Det unika med BCAA är att de direkt efter konsumtion når musklerna utan att behöva mellanlanda och metaboliseras i levern.

BCAA är samlingsnamnet för de tre essentiella aminosyrorna L-leucin, L-valin och L-isoleucin

För mer info om L-lecuin, L-valin, L-isoleucin Klicka här

Dagens vikt

 
Förra veckan
 
 

Ha en bra vecka

//Jim